Βαρκελώνη, 4η μέρα

Τα θέματα της σημερινής συνάντησης ήταν η εξάλειψη διαφορών και μέθοδοι διδασκαλίας, μαθητές με ειδικές ανάγκες, συμπερίληψη.

Ξεκινήσαμε με μια δραστηριότητα σε ζεύγη όπου προωθεί τη συνεργασία και δείχνει τη σημασία της σωστής καθοδήγησης, καθώς έπρεπε ο ένας να περιγράψει μια εικόνα στον άλλον για να τη ζωγραφίσει χωρίς να την έχει δει. Τα αποτελέσματα είχαν μεγάλο ενδιαφέρον:


Συνεχίσαμε με μελέτη περίπτωσης από τα σχολεία μας με θέμα τις διακρίσεις εξαιτίας προκαταλήψεων που οφείλονται στην καταγωγή και τον διαφορετικό πολιτισμό από τον οποίο μπορεί να προέρχονται μαθητές.

Παρακολουθήσαμε βίντεο με σχολείο της Βαρκελώνης εξειδικευμένο στην ενσωμάτωση μαθητών από πολλά και διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα.

Η Sonia μας εισήγαγε στην τεχνική jigsaw και στο PBL και παρουσιάσαμε εργασία των μαθητών μας με θέμα τον τόπο μας που πραγματοποιήθηκε με τη μέθοδο project και τη χρήση της τεχνολογίας στο μάθημα των Αγγλικών.

Παρουσίαση του project μαθητών της ΣΤ τάξης με χρήση τεχνολογίας

Το επόμενο θέμα ήταν οι ειδικές ανάγκες στην τάξη και η συμπερίληψη. Ειδικότερα η εκπαιδεύτρια μας επικεντρώθηκε στον αυτισμό και μας παρουσίασε πολλές τεχνικές που βοηθάνε στην καλύτερη ενσωμάτωση μαθητών με αυτισμό καθώς και πολλά οnline εργαλεία και εφαρμογές. Εκτός από τον αυτισμό, μιλήσαμε για τη δυσγραφία, την δυσλεξία, τη δυσαριθμησία, τη δυσάναγνωσία και άλλους τύπους δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι μαθητές.

 

Τέλος μιλήσαμε για το πως μπορούμε να βοηθήσουμε μαθητές με υπερκινητικότητα και δυσκολία στη συγκέντρωση. 




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαδέιρα, 6η ημέρα

Διάχυση Erasmus+ στα όμορα σχολεία

Hola, España!