Bαρκελώνη, 2η ημέρα

 Σήμερα αφού κάναμε ένα ζέσταμα με τη δραστηριότητα 'ιστός αράχνης' παρουσιάζοντας κάτι για τον εαυτό μας,  συνεχίσαμε με τις έννοιες προκατάληψη/στερεότυπα και τα επεκτείναμε ενσωματώνοντας την έννοια του πολιτισμού και των πολιτιστικών διαφορών μεταξύ των λαών (culture/cultural differences/assumptions/stereotypes).

Mιλήσαμε για τους παράγοντες που συνιστούν την προσωπικότητα μας και διαπιστώσαμε κοινά στοιχεία, παρά τα διαφορετικά μας πολιτιστικά περιβάλλοντα με μια δραστηριότητα:

 



Συνεχίσαμε τη χθεσινή συζήτηση για την έννοια του παγόβουνου σε σχέση με την προσωπικότητα του ατόμου και ποια είναι τα εμφανή και τα πιο βαθιά χαρακτηριστικά που τη συνιστούν και κάναμε μια ομαδική δραστηριότητα :


 

Μέσα από μια βιωματική δραστηριότητα/παιχνίδι ρόλων, διαφάνηκε ο ρόλος που παίζουν τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του ατόμου και οι πολιτισμικές διαφορές στην επικοινωνία:



Η εκπαιδεύτρια μας μίλησε για την έννοια της ενσωμάτωσης (inclusion):

Παρακολουθήσαμε βίντεο για τα στερεότυπα και κάναμε ομαδική εργασία με το θέμα αυτό:

Τέλος μιλήσαμε για την έννοια της σύγκρουσης 'conflict' και πως μπορεί να λυθεί στο σχολείο ενώ μιλήσαμε για τις προσωπικές μας εμπειρίες χρησιμοποιώντας σκίτσα που φτιάξαμε για το θέμα αυτό. Καταγράψαμε επίσης προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στο σχολείο μας προκειμένου να τα συζητήσουμε στις επόμενες συναντήσεις μας ως μελέτες περίπτωσης (case studies).

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαδέιρα, 6η ημέρα

Διάχυση Erasmus+ στα όμορα σχολεία

Hola, España!