Το banner στολίζει το σχολείο μας και ενημερώνει γονείς και επισκέπτες για τη συμμετοχή μας στο Erasmus+, 'Πολύτιμη εμπειρία ζωής που διευρύνει ορίζοντες'.
Σήμερα μετά την ομαδική βιωματική δραστηριότητα/ζέσταμα, μιλήσαμε για τις φ άσεις των έργων διαπολιτισμικής συνεργασίας διάδοση, εξερεύνηση, βιωσιμότητα) . Μετά το διάλειμμα, στο οποίο καθημερινά γινόταν ανταλλαγή ιδεών και αναζήτηση εταίρων για μελλοντικές συνεργασίες, οι συμμετέχοντες παρουσίασαν τις εμπειρίες τους σχετικά με διαπολιτισμικά προγράμματα και την ψηφιοποίηση των σχολείων τους. Η Δ/ντρια του σχολείου μας, Χαρά Μαμωνά, παρουσίασε τις δράσεις μας και έλαβε ένθερμα σχόλια από τους Ευρωπαίους συναδέλφους για τα καινοτόμα προγράμματα τα οποία το σχολείο μας έχει εκπονήσει τα τελευταία χρόνια. Συνεχίσαμε με τον σχεδιασμό δραστηριοτήτων των έργων με θέμα 'Διαφορετικοί άνθρωποι – διαφορετικοί πολιτισμοί στη χώρα μας' και ολοκληρώσαμε με μια βιωματική δραστηριότητα. Ως το μεσημεριανό διάλειμμα, χωριστήκαμε στα τρια για να παρακουλουθήσαμε εργαστήρια υπό την επίβλεψη του αντίστοιχο...
Ξανά στην Ισπανία, αυτή τη φορά στη γενέτειρα του Θερβάντες, την Αλκαλά ντε Ενάρες, λίγο πιο έξω από τη Μαδρίτη. Η τελευταία μας κατάρτιση είχε τίτλο Innovative skills in ICT through collaborative and project-based teaching and learning και θέμα την ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική πρακτική. Την παρακολουθήσαμε συνολικά 21 εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα, τη Λιθουανία, την Ιταλία, τη Λετονία, την Τουρκία και τη Ρουμανία . Το πρόγραμμα περιελάμβανε γνωριμία με τους συναδέλφους και τις δικές τους πρακτικές ως προς τη χρήση της τεχνολογίας στα σχολεία τους, ενημέρωση για τη χρήση online βίντεο παιχνιδιών στο μάθημα (escape rooms) καθώς και κάποια online εργαλεία με τα οποία μπορούμε να δημιουργήσουμε δραστηριότητες για τα μαθήματα μας (padlet, hellopaint, quizizz κα). Επιπλέον ξεναγηθήκαμε στην πόλη που γεννήθηκε ο Θερβάντες για να τη γνωρίσουμε καλύτερα και μάθαμε πολλά για την ιστορία της. Την τελευταία ημέρα παρουσιάσαμε τα σχολεία και τις περιοχές μας και κλείσαμε τη...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου