Το τελευταίο πρωί ήταν αφιερωμένο στις ομαδικές εργασίες. Η κάθε ομάδα παρουσίασε με το δικό της τρόπο ένα πιθανό έργο ΚΑ1 ή ΚΑ2 ενσωματώνοντας όσα μάθαμε την εβδομάδα αυτή. φωτό: Δ. Κυριακάκη Το απόγευμα έγινε η αξιολόγηση του προγράμματος μέσω ερωτηματολογίου και με βιωματικά παιχνίδια και ολοκληρώσαμε με την απονομή των βεβαιώσεων παρακολούθησης. Η ομάδα της Μαδέιρα αποχαιρετά μια αξέχαστη εβδομάδα! photo by Dzintra Dreyer
Σε ένα πολύ ζεστό συναδελφικό κλίμα έγινε μια ακόμα διάχυση των κινητικοτήτων του προγράμματος Erasmus+. Το 3ωρο σεμινάριο συνδιοργανώθηκε στο πλαίσιο των ενδοσχολικών επιμορφώσεων της φετινής χρονιάς από 6 σχολεία (ΔΣ Αιγείρας, Νηπιαγωγείο Αιγείρας, 1ο ΔΣ Ακράτας, 2ο ΔΣ Ακράτας. 1ο Νηπιαγωγείο Ακράτας, 2ο Νηπιαγωγείο Ακράτας) και το παρακολούθησαν 18 εκπαιδευτικοί από 8 σχολεία (Νηπιαγωγείο Δερβενίου, Νηπιαγωγείο Πιτσών) με επιμορφωτές τη Χαρά Μαμωνά (Δ/ντρα 2ου ΔΣ Ακράτας), τον Πάνο Βασιλόπουλο και την Ελένη Κοντολάτη (εκπαιδευτικοί του 2ου ΔΣ Ακράτας). Το σεμινάριο ήταν σε μορφή εργαστηρίου, αφού εκτός από το θεωρητικό μέρος στο οποίο παρουσιάστηκαν τα οφέλη του προγράμματος Erasmus+ αλλά και η 'θεωρία του παγόβουνου', πραγματοποιήθηκαν και πολλές ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες. Οι νέες αυτές διδακτικές πρακτικές ουσιαστικά μεταφέρθηκαν από τις κινητικότητες στους συναδέλφους, με σκοπό να τις υιοθετήσουν κατόπιν στη διδακτική τους πρακτική. Η ανατροφοδότηση που λάβαμε ήτ
Ξανά στην Ισπανία, αυτή τη φορά στη γενέτειρα του Θερβάντες, την Αλκαλά ντε Ενάρες, λίγο πιο έξω από τη Μαδρίτη. Η τελευταία μας κατάρτιση είχε τίτλο Innovative skills in ICT through collaborative and project-based teaching and learning και θέμα την ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική πρακτική. Την παρακολουθήσαμε συνολικά 21 εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα, τη Λιθουανία, την Ιταλία, τη Λετονία, την Τουρκία και τη Ρουμανία . Το πρόγραμμα περιελάμβανε γνωριμία με τους συναδέλφους και τις δικές τους πρακτικές ως προς τη χρήση της τεχνολογίας στα σχολεία τους, ενημέρωση για τη χρήση online βίντεο παιχνιδιών στο μάθημα (escape rooms) καθώς και κάποια online εργαλεία με τα οποία μπορούμε να δημιουργήσουμε δραστηριότητες για τα μαθήματα μας (padlet, hellopaint, quizizz κα). Επιπλέον ξεναγηθήκαμε στην πόλη που γεννήθηκε ο Θερβάντες για να τη γνωρίσουμε καλύτερα και μάθαμε πολλά για την ιστορία της. Την τελευταία ημέρα παρουσιάσαμε τα σχολεία και τις περιοχές μας και κλείσαμε την όμ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου